Post by wyterkemobirth on Mar 7, 2022 0:59:30 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Auto Pets ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Auto Pets IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod veel allemaal ▞▞▞
▞▞▞ Super Auto Pets 2022 version ▞▞▞
Was een tijdje leuk, maar er zijn nu te veel problemen die niet worden opgelost. Het spel crasht/bevriest constant en ik moet de app geforceerd uitschakelen om hem opnieuw in te stellen. Matchmaking heeft ook wat werk nodig.
Super leuk maar crasht CONSTANT. Na elke wedstrijd moet ik hem sluiten en openen zodat ik kan blijven spelen. Los deze storing alstublieft op! Dit spel is precies wat ik wil op elke andere manier.
Ik hou van dit spel! Ik speelde de hele tijd op steam en de ios-versie voelt precies hetzelfde! de game is echt leuk en een beetje moeilijk uit te leggen, tenzij je het speelt, maar ik hou van eindeloze hoeveelheden diepte die je in deze game kunt krijgen met de teambuilding. Ik wil mensen waarschuwen dat er een leercurve is en dat dit spel ERG zwaar kan aanvoelen. En soms ga je misschien dood omdat je het dier dat je wilt niet hebt gekregen. Maar als je dat goed vindt, is het een van de betere games hier.
Ik hou van het spel, maar het pauzeert zichzelf tijdens elke stap van de strijd. Het begon na de laatste update. Ik heb de installatie ongedaan gemaakt en vervolgens opnieuw geïnstalleerd, en het is nog steeds een beetje buggy
Heb eerlijk gezegd een paar honderd uur in deze game gestoken en heb nog nooit alle tien gevechten gewonnen. Het is volkomen oneerlijk als ze je vaker wel dan niet, als je goed doet, tegenover iemand 2 of 3 beurten voor je laten staan om er zeker van te zijn dat je niet echt kunt winnen.Ik heb vaak 8 overwinningen gehad en 9 een paar keer, maar dat is de hele sleutel van het spel als ze je laten winnen, voel je je voldaan en stop je een tijdje met spelen, maar als je het weghaalt, blijf je "beter doen" in iets dat niet te winnen is .
Class-game, maar de afgelopen week heb ik niet kunnen spelen omdat het vastloopt met het laadscherm met de tekst 'Firebase-afhankelijkheden controleren...' Ik ga proberen de installatie ongedaan te maken en opnieuw te installeren, maar dit was niet ideaal .
Het spel is geweldig op de computer. Ik moet echter stoppen met het gebruik van de app. Ik heb de neiging om tijdens het vechten op het scherm te tikken vanwege ongeduld en na ongeveer 5 minuten in gevechten, zorgt het ervoor dat mijn TELEFOON crasht en verknoeit. Tot op het punt dat het 5 minuten duurt om te proberen het zelfs opnieuw op te starten (de telefoon niet het spel). Galaxy A11 Android. Ik blijf bij de pc-versie totdat deze is gerepareerd, mijn telefoon is nieuw, niet oud en ik was er echt bang voor dat mijn telefoon overbelast raakte en knoppen negeerde
Spel is leuk, maar ik verlies altijd van een pauw, de pauw is te op, hij moet worden nerfed om maar een kans te hebben om de schade met slechts één te vergroten, omdat het anders te op is
wanneer ik het spel probeer te spelen, laat het me niet zonder reden toe, misschien omdat ik een couputer heb die is gecombineerd met een mobiele telefoon. Ik wilde dit spel heel graag uitproberen, verhelp deze bug ook.
Ik was opgewonden om het spel te spelen, ziet er leuk uit. Ik heb me aangemeld en alles wat ik kreeg met grijs scherm en menumuziek.Ik heb geprobeerd mijn telefoon opnieuw in te stellen in de hoop dat dit het probleem zou oplossen en opnieuw hetzelfde probleem. Ik heb zelfs verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en op "afspelen als gast" geklikt en nog steeds, grijs scherm met menumuziek. Ik heb een LG stylo 6.
King of Avalon: Dominion Strategi oev
Best wel saai.
Ik hield van het spel totdat het algoritme me opzettelijk opzet tegen teams die me met één kunnen verslaan omdat ik weiger om geld te betalen. Stop met zo hebzuchtig te zijn. De game is geweldig, het algoritme dat je gebruikt is slecht.
Het is een erg goed en verslavend spel, maar ik zou hopen door te kunnen spelen met een comp na de 10 overwinningen als ik dat zou willen.
Deed het geweldig vond het geweldig. Tot nu toe komt het niet eens voorbij het laadscherm.
lowkey houdt gewoon van het spel, behalve dat het soms moeilijk is om te winnen als mensen kapotte huisdieren rennen. Al met al een goed spel, ga het zeker eens proberen
Versus-modus werkt niet. Speel een spelletje of twee en lik dan elke keer op tegenstanders. Zuigt omdat het leuker is
Goede dingen gehoord over deze game, maar het laadscherm gaat niet verder dan het controleren van de afhankelijkheden van de firebase (ik heb het meerdere keren geprobeerd, waaronder een keer gedurende 8 uur en heb ook mijn apparaat opnieuw opgestart) en je kunt niet zien of het daadwerkelijk wordt geladen omdat er niets beweegt tijdens het laden scherm. Corrigeer dit alstublieft. Bewerken Ik weet niet wat er is gebeurd, maar het werkt nu en het spel is erg goed.
Pas op voor mensen die dit spel bedriegen. De game is goed, maar mijn God, de cheaters zijn veel te prominent aanwezig.
Super Auto Pets কৌশল eez
Heel leuk spel. Vrij eenvoudig maar zeer uitdagend
Waarschijnlijk de slechtste game die ik ooit heb gespeeld. Het feit dat matchmaking wordt verbroken, verpest het hele spel. In de rij staan voor iemand die 3 slagen voor je ligt, heeft geen zin voor evenwicht. Zelfs als die persoon meer verliest, is hij nog steeds elke keer sterker dan jij. De servers crashen constant. De pay-to-win-aspec is duidelijk en slecht beheerd. Helaas weer een cash grab and run bedrijf. Er werd niet echt moeite gedaan om spelers in de buurt te houden. Ik zal in de toekomst elk spel van deze ontwikkelaar vermijden.
Echt een leuk spel als het echt werkt. Ik speel op desktop, maar de mobiele versie komt niet voorbij het laadscherm met de tekst "controleren van firebase-afhankelijkheden" en liet het daar 15 minuten staan zonder geluk. Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart en de app opnieuw geïnstalleerd zonder geluk. Vertelt me ook constant dat ik niet kan spelen zonder te updaten naar de nieuwste versie, zelfs als ik de app net heb gedownload en de app store zegt dat er geen updates hoeven te worden geïnstalleerd. Frustrerend.
Borderline onspeelbaar. Geweldig op pc.Wachten op een laadtijd van 7 seconden elke keer kopen, kopen, verkopen of rollen, brengt me gewoon in slaap.
Dit is geweldig nu de serverproblemen zijn opgelost.
Heel verdrietig. Ik heb een paar streams van de game op youtube bekeken en vond de game er erg leuk uit zien. Maar toen ik de game eenmaal had gedownload om het zelf te proberen, stuitte ik op een probleem direct na het privacybeleid. Op het moment dat ik op accepteren heb geklikt, krijg ik alleen een grijs scherm. Ik heb geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dat hielp niet. Hopelijk wordt het snel opgelost, maar het zag er wel erg leuk uit.
die game maakt me de boosste die ik ooit ben geweest. waarom kan ik niet stoppen met spelen! ik haat dit spel
Het spel is over het algemeen erg goed, maar je moet de balansupdate sneller brengen ... Ik ben het beu om tegen dodo en kip te spelen ... 🥲
Blijft crashen, kan niet eens in het spel komen
Helemaal gek op dit spel. Na de laatste update wil mijn spel echter niet meer laden. Er staat dat firebase wordt geladen of zoiets en doet niets
Laatste update brak het. Nadat de nieuwe titel vervaagt, verschijnt er een muur met witte tekst en kan ik niet spelen.De nieuwe update is verschrikkelijk, ze hebben de helft van de dieren genaaid terwijl de meeste van hen verbeteringen nodig hadden. Vreselijke beslissing, en gewoon een vreselijke update, het maakt de meeste dieren volledig nutteloos
Goed spel tot nu toe, best leuk, alleen een ding dat me echt irriteert, het scherm kan niet draaien en het zit vast aan de verkeerde kant en het zal niet veranderen.
Voel me zeker een stuk beter over deze game na de updates. 10 levens maakt de vroege game niet zo belangrijk, dus je kunt gemakkelijker naar de late game gaan.
Dit spel is geweldig MAAR het begon te glitchen. Het bevroor me in de vs.-modus. Ik sloot de app en opende hem opnieuw, toen kreeg ik een titelschermfout. Dus ik heb verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nog steeds dezelfde fout. Kijk alsjeblieft naar deze bug, ik kan niet wachten om terug te gaan naar het plezier. De foutcode is: 502 slechte gateway, als dat helpt.
Heel erg leuk! Echt moeilijk (vs ppl)!
Super Auto Pets কৌশল eez
Het is heel goed, maar je voelt je slecht omdat je zo weinig wint, zoals kom op, ik had een slechte dag, slechts één overwinning alsjeblieft
Super Auto Pets Strategie gpsb
Geweldig spel, maar schrijven lijkt niet voor mij
WAAR IS MIJN REVIEW GAAN!?! Daar verlies je ** voor!! Kan niet eens de 1e wedstrijd winnen. Mensen DENKEN dat het RNG is, maar dat is het niet. De ontwikkelaars willen dat je denkt dat het zo is, maar ze manipuleren het duidelijk zodat je niet wint. Je eerste tegenstander heeft eenheden die hij onmogelijk kan hebben aan het begin van het spel. Je tegenstanders zijn je altijd minimaal 1 wedstrijd voor. Je moet extreem veel geluk hebben om zelfs maar voorbij de vroege game te komen. En vergeet de late game. Waarom maken ze het moeilijk om te winnen? Om u uitbreidingspakketten te verkopen.
Ongelooflijk verslavend, leuk en strategisch. Het prikkelt de juiste delen van je hersenen. Als je verliest, wil je het terugdraaien en proberen verder te komen. Super eenvoudig om te spelen, maar het kost tijd om de beste strategieën te leren. Winnen is zo'n goed gevoel. Het is ook cross-platform en ondersteunt cross-progressie! Ik kan op mijn pc spelen en dan mijn telefoon pakken en doorgaan. Het is perfect.
Mogelijkheid om het scherm te draaien!! Ik kan er niet tegen als mijn telefoon naar rechts wordt gedraaid.
Ik vind het spel eigenlijk heel leuk, maar het match-up systeem is kapot. Je zou geen tegenstanders moeten tegenkomen die zoveel sterker zijn dan jij! Of je zou op zijn minst niet zoveel gezondheidspunten moeten verliezen als je verliest. Elke keer als ik voorbij de eerste vijf of zes ronden kom en echt een team bij elkaar krijg, word ik gematcht met een speler die me neerschiet. Ik hou van het concept en ik heb betaald voor de extra dieren, maar de lucifers hebben werk nodig.
Super Auto Pets Strategie gpsb